Kızlar 37 haftsligim 2 gün sonra zaten zorunlu sezeryanim vardı ama bugün biraz çok ayakta kaldım yani çok da değil hamilelogini hep yatarak gecirenlerdenim. 3 saat önce düzensiz ve hafif sancilarla bebeğim toplaniyodu karnımda. Ve son 2 saattir inanılmaz bir şekilde sol kalcam da ağrı var kalkamıyorum yürüyemiyorum ayakta duramıyorum oturamıyorum uzanamiyorum çok kötü yanı tarifsiz bir ağrı resmen sol bacağımı felç ediyor. Hastaneye gitsem mi bilemedim çok korkuyorum