kbrkrblt16 23+2 haftalık hamileyim çok kötü durumdayım kalbim sıkışıyo nefesim daralıyor sanırım gaz sıkışması yaşıyorum daha önce başına gelen var mı evde doğal olarak neler yapabilirim… 😔
Sedaa06_ kbrkrblt16 gecmis olsun. Hep yaşıyorum malesef bende bi çözüm bulamadım. Kıvranıyorum yerlerde resmen
mrvevcil kbrkrblt16 hayatımın her evresinde aynı problemi yaşadım hamilelikte dahil. En iyi çözüm ayaklarınızın altına sıcak su torbası alın o zaman rahatlıkla çıkarabilirsiniz
kbrkrblt16 Sedaa06_ çok teşekkür ederim gerçekten kıvrandırıyor insanı 😔sırtıma ve belime de vuruyor ağrısı sizde de oluyor mu öyle
kbrkrblt16 CansuDRY evin içinde dolaşıyorum ara ara sancı giriyor berbat bi şekilde umarım kısa zamanda geçer teşekkür ederim 😔
kbrkrblt16 mrvevcil hemen deniyorum İlk defa başıma geliyor ne yapacağımı bilemedim teşekkür ederim size de çok geçmiş olsun
Minagezer kbrkrblt16 Bugün bunu yaşadım acile gidecek kadar kötüydü arka arkaya gaz bi yandan kramp göğüste o his yarım yamalak uyuyabildim ama baya rahatladım şuan
kbrkrblt16 Minagezer sizede çok geçmiş olsun geçmese bende acile gidecektim ama şimdi rahatladım şükür 🙏
BirPatiSever kbrkrblt16 küçüklüğümden beri çok yaşarım. Rezene çayı iyi geliyor. Gebelikte rezene içilir mi bilmem 🤷♀️ Ayaklarınızı özellikle sıcak tutun. Hareket edin, bol bol yürüyün. Geçmiş olsun