Ozde123 canim zehirlenmede tansiyon yüksekligi, idrarda protein, vücutta ödem oluyor. Hepsi ayni anda olmak zorunda degil diye biliyorum ama en büyük etken tansiyon. Tansiyonun nasil? Ben hamileligimde yüksek tansiyon sorunu yasadim, en ufak bi belirtide yatisimi yaptilar kontrol altindaydim sürekli. Öncelikle doktorunla görüs, idrar ve kan ver iyice arastirilsin. Sonrasinda belirtilerine dikkat et, düzenli olarak tansiyonunu ölc. Kendini strese sokma, genelde kontrollü bir sekilde ilerlerse sorun olmuyor. Ama dedigim gibi doktorunla iletisim halinde ol, belirti gördügün zaman bekleme git hastaneye. Bas agrisindan bile yattigimi biliyorum ben, tansiyonum yüksek oldugu icin en ufak birseyi kontrol ediyorlar