Mayisgelini benim cok erken başladi 😔 21+4 deyim bir haftadir tas kesiliyo karnim rahat değil karnim canim aciyo bazende gobeğimin bi tarafi bayğa bi yan kaliyor kafasi buyukluğunde cikariyor bende nedenini bilmiyorum ama cok erken bence doktora gitsem gitmesem mi bilemedim normal mi dilmi onuda bilemiyorum bebek binyere toplaniyo surekli 😰