Kızlar çarşamba günü doğum var 38+4 oluyoruz o gün . Kilosu ,gelişimi çok şükür iyi. Bi sorun da yaşamadık hamilelik sürecinde 🙏 Ama son 2-3 gündür içimde sıkıntı var sizce erken mi 38+4 doğum için ? Bekleyip sancım gelince mi sezeryana alınmalıyım? Kaldı surda 1 gün ben böyle düşüncelere girdim sizce erken olur mu ?