ahsennazli an itibariyle 34 haftalık olduk doktora gore 35 ten gün alınıyor ama bu haftalarda olan anneler varmı veya bu haftalarda dogum yapanlarr bugun ben ve eşimin dogum günü gönül isterdi gelişimini tamamlasaydı gelseydi ama malesef henuz cok erken 😂🥰
Edagg ahsennazli 34+2 günlüğüm bende 35. Hafta içerisindeyiz :) nasıl hissediyosunuz ağrınız sancınız varmı ?
Cotanakk Edagg ahsennazli Bebişleriniz döndü mü kızlar ben de 34+4 üm bebeğim en son 32de makat gelişti sanırım hala öyle hareketlerinden anladığım kadarıyla:)
Busragozer ahsennazli 34+4 gösteriyor uygulama ama 35+4 uz 😂 sırt ve bel ağrıları başladı karnım çok aşırı gergin korkuyorum 😂
ahsennazli Edagg yani oyle cok olmuyor sadce bebeğim kız ve atısları yok yani su dalgası hep bi tarafı sisiriyor biti ayakları kolarıyla vurmuyor sadeve kıvranıyor o kafama cok takılıyor
Edagg ahsennazli benimkide normalde hareketli bir bebek değildi ama son zamanlarda baya hareketlendi enson 31+6 gitmiştim 1800 gram 44 cm boyu vardi
Edagg Cotanakk kuzum ben dr sormayı unuttum onu ama döndü gibi hissediyorum hep rahimimde bi baskı var
Acremine Bende 34+5 erken dogum rıskım var kanala girmiş baya aşşada bızım kız🥺 ınşallah 36 kadar dursa bariii🤲🏼