Üç günü önce şiddetli bi bel ağrısı çektim ağrıdan yerlerde kıvrandım en son gece acile gittim serum takıldı ve covid testi yapıldı pozitif çıktım şikayetin varsa gitmeni öneririm kanımda enfeksiyon yüksek olduğu için antibiyotik başlatıldı gitmeseydim belkide bebeğimde zarar görecekti bu arada 34 haftalık hamileyim size de çok geçmiş olsun Allah şifa versin