Bebegimibeklerken__ Bugün denize girdim yarım saat kaldım sayılır. Suyu çok dalgalıydı. Dalgaya sırtımı döndüm sürekli ama baya sertti. Geldikten 1-2 saat sonra kasıklarım ağrımaya başladı hafif hafif . Böyle adet sancısı gibi. Bebeğimi de takip ediyorum arada oynuyor. Kanama lekelenme vs de olmadı çok şükür. Başınıza geldi mi böyle bişey? Geçmezse en yakın hastaneye gitmeyi düşünüyorum. Telaş yapıp da ortalığı velveleye de vermek istemiyorum 😞 ama kafam hep orda. 25+1 im bu arada
Meddythemama Bebegimibeklerken__ bendede olmuştu bide 8 haftalıktım daha acile gittim bişe çıkmadı. Biraz dinlenince geçiyor hem. Acele etme biraz dinlenince geçmezse gidersin doktora.
Efuchama Bebegimibeklerken__ mayonuzun üstünüzde ıslak kalması da ağrı yapıyor olabilir bende öyle oluyor çünkü bi de gaz yapıyor
Ebraradinn Denize girince benimde hep öyle oluyor ama sonra geçiyor korkma canım ilk baş bende çok korkmuştum
Bebegimibeklerken__ Seda9391 çıkıp zaten eve geldik direk yol da çok uzun sürmedi değiştim üstümü ama bilemedim