20+4 haftalık hamileyim dış çekim yaptırmayı düşünüyoruz ama dibim çok çirkin duruyor fotoğraflar da böyle çıkmasını istemiyorum doktorum 3 aydan sonra yaptırabilirsin dedi ama yine de içim rahat etmediği için yaptırmadım bu haftaya kadar hamilelikte boya yaptıran var mı acaba ?