Gamzeli_anne_ Göbeğim düşmüş 37 haftalık hamileyim doktorda bugün söyledi bebek doğum kanalında karnın düşmüş dedi herkes bu haftayi ya çıkarırsın ya cikarmassin diyolar sancılarım da sık sık oluyo ama sizin göbeğiniz düştükten sonra ne zaman doğum yaptınız
Edagg Gamzeli_anne_ 34+2 günlüğüm gögüsümün hemen alti boşaldı gibi göbeğim düştü gibi hissediyorum diyolarda çok değil ama sancılarımda ara ara oluyor
Gamzeli_anne_ Sdnglhn göğsünün altı karnin ust bolgesi yumusacik oluyo sertlik gidiyo bebek dogum kanalina girdigi icin bosluk oluyo Cnm