Kızlar 19-23 ocak yumurtlama zamanımdı. 24 ocaktan itibaren bi kasık ağrısı bel ağrısı yaşadım. Adetime 1 hafta kala kasık ağrısı ,bel ağrısı, bulantı ve göğüslerimde aşırı hassasiyet falan hep yaşarım ama 4 gün kaldı adetime hiçbir belirtim kalmadı. Yani sadece göğüslerimdeki kahverengi halka koyulaştı ve baya genişledi. Adet öncesi hiçbir belirtim yokki şimdiye kadar çok yoğun olmalıydı. Acaba hamile olabilir miym?