Hayırlı geceler güzel anneler…
Ben 19+1 haftalık oldum çok şükür🤲🏻En son randevum 14 haftalikti doktor cinsiyet söylemedi.
Sabah 9:35 de randevum var inşallah söyler cinsiyeti doktor bey😏
4.evlâdım çok heyecanliyim 2 oğlum bir kızım var çok şükür 🤲🏻 Bakalım bu bebeğim kız mi erkek mi 🤔
Sizce kızlar cinsiyet nedir içinizden ne geçiyor🤗Rabbim dileyen herkese nasip etsin evlat inşallah (amin)