Papatyaytt Zulalle Şafak hastanesi var canm ona aylık kontrollerine gidebilirsin ama orda doğum yok ordanda Beşyüzevler deki şafak tıpa yönlendiriyor Bende Arnavutköy de oturuyorum
Papatyaytt Busraktas ismi nedir acaba cnm ve kaçıncı haftandasiniz acaba doğum ücretleri de uygun duyduğuma göre
gizemkalfaa Sultangazi medigold hastanesine gidiyorum doktorumdan da çok memnunum çam sakura hastanesine giden tanıdıklarım var onlarda çok memnun
Papatyaytt gizemkalfaa bende ya medigold e gitmeyi düşünüyorum yada medillife ye bakalım ikiside Arnavutköy e yakın ve uygun fiyatlilar ama eğer devletten farksizlarsa cam sakurayi tercih ederim. İnt sitesinde çok şikayet var o yüzden biraz ürkütücü geldi o hastaneler
Busraktas Papatyaytt binnur babacan gayet memnunum 24. Hafta yilbasindan once 1300 normal dogum 2 kusurde sezeryandi ama tabi tahlillerle beraber 1300 den 2 binlik 2 bindende 3 binlik oluyordun suan hic bilmiyorum sormadim daha
Papatyaytt Busraktas bizde artık neylestirmeliyiz doğuma 2 ay kaldı Şimdiye kadar cam ve sakurayi düşünüyorduk diye ertteledim ama artık korkuyorum güvenemiyorum
Busraktas Papatyaytt ikide bir farkli farkli doktorlara gitmene gerek yok keske sabit bir doktora gitseydin ben heo bu doktora gittim gayette ilgileniyor ilgili bir doktor tabi herkesin fikri farklidir ben begenmisimdir ama bi baskasi begenmemiste olabilir
Papatyaytt ilknurrerdemm sadece ön yargilarim vardı da %90 orada yapicam doğumu hayırlısıyla insaallah