Busra2013 bende aynı durumdayım bebek hareket ettikçe vajinaya bıçak saplıyorlar sanki. Kasıklarım 1-2 gün boyunca ağrıyo belim filan. Normal diyorlar benim doktorum da öyle diyo. Sezeryan düşündüğüm işin her bi Ağrı’da doktoru darlıyorum bu doğum ağrısı değil dimi diye. Bide benim bebek aşağıda biraz riskli. Ama ağrılar normal diyolar