Kızlar bugün aşırı derecede kötüydüm hastaneye gittim covid testim pozitif çıktı iki kere serum taktılar hamilelikten dolayı pek bişeyde yapamıyorlar çok kötüyüm bu yaşına kadar böyle bi ağrı yaşamadım bütün eklemlerim ağrıyo belim ve sırtım en çok ağrıyan ne yapıcam bilmiyorum nasıl geçer bebeğe bi zararı olurmu önerileri olanlar yazsın.