Dugmeninaaannesiii Kızlar 5 haftalık hamileyim aşırı ağrılarım var. Doktorum rahmimin geride olduğunu söyledi acaba ağrılarım bununla mı alakalı ?
SedaErgun16 Dugmeninaaannesiii normal canım bende telaş yapmıştım ilk gebelik benim doktora sordum normal dedi adet agrısı gibide olabilir oda normal dedi ama aşırı dayanamayacak kadar olursa kesin doktora gözük kanama v.s olursada kesin git geceleri uyutmayan mide bulantılarıda başlayacak 😔 ne çektim bir Allah bir ben bilirim 🙈
minikkelebegimmmmmm Dugmeninaaannesiii ne çektim ben o ağrılardan.14 haftalık oldum hala haftada 3 gün falan olur adet olacakmışım gibi
Serpilbb Dugmeninaaannesiii ben 5. Haftada kasıklarıma giren şiddetli kramplarla hamile olduğumu anlamıştım canım öyle bişey mi sizinde. Yerleşme döneminde böyle olabiliyor
Cananyildiz SedaErgun16 benimde 4+5 geceleri ve sabahları mide ağrısından uyuyamıyorum bu kadar erken olur muu 😔😔
ipekveatlas o haftalarda her an regl olacakmıs gibi kasık karın ağrısı yasadım hem de cok siddetli süreklş tuvalete gider pedle gezerdim kanamam olacak diye.. normal merak etme
SedaErgun16 Cananyildiz olur canım geçecek inşallah zaten 3 ayı atlat rahatlıyorsun ondan sonra benim ilk gebelik bilmediğim için telaşlanıyordum ama önceki hanımefendiye dediğim gibi çok aşırı şiddetli olursa adet ağrısı gibi değil onunda üstünde bir ağrı direk doktora git vakit kaybetmeden
ipekveatlas Cananyildiz batma da oluyodu sancı da oluyodu her taraftada oluyodu tek taraflı da gerçekten degisiyodu ama ağlatan cinsten
Cananyildiz SedaErgun16 yok canım arada gelip gidiyor Allah a şükür çok şiddetli değil tecrübe olmadığı için insan korkuyor Allah razi olsun teşekkür ederim 🥰
Dugmeninaaannesiii Hepinize çok teşekkür ederim ilk gebelik olunca biraz da erken öğrenince sürekli bişey olucak korkusu yaşıyorum kasıklarımda karnımda sürekli ağrı var doktorum normal dedi hayırlısı artık