38+5 kasıklarımda ara ara sancı ağrı oluyor vajinaya da baskı cok yürüyemiyorum bile 2 haftadır kasılmam çok var ilk gebeliğim doktor 42 haftaya kadar yolumuz var dedi bebek ne zaman gelmek isterse o zaman gelicek dedi bnde çok geç oldugunu düşünüyorum bir an önce kavuşmak istiyorum🥴😕🙄🤩