Seydahmet Ntugba daha iyi kuzum. Emzik aldık hafif hafif emme denemeleri yapıyoruz. Sizin nasıl durumunuz
Sedahoca Defne0904 Allah bebeğinize acil şifalar size de sabır ve selamet versin inş 🙏🏻 sabredin genelde yeni Doğunca böyle olabiliyor Ne desek boş ama bol bol dua edelim hep beraber 🙏🏻
Seydahmet Ntugba Allah’a şükür. Emerse bi aksilik olmazsa 2 haftaya evdesiniz demişti doktor. İnşallah emmeye başlasn 2 haftack kalmış olur Allah’ın izniyle
Ntugba Seydahmet emiyo ama çabucak yoruluyomus 2 3 kez çekip bırakıyo inşallah hepimiz sağlıkla getirirz evimize
Ntugba Seydahmet iyi olmaya çalışıyoruz canım bebegimin beyninde kanama alanı görüldü perşembe tekrar bakılacak sen nasılsın bebiş nasıl
Seydahmet Ntugba yaa çok geçmiş olsun inşallah önemsiz bi şeydir. Biz de biberon denedik ciğerleri çok yoruldu iki gündür satürasyonu düşüyor geri oksijene bağlanma ihtimalimiz var düzelmezse
fatos2404 Defne0904 canım Allah yardımcınız olsun ama çok erkende değilmiş Allah tez zamanda hastaneden sağlıkla ayrılmayı nasip etsin 🙏💕
Defne0904 Bir şey sormak istiyorum? Bebeğin cigerleri makineden kurtulunca burundan oksijen verilmesi kaç gün sürer küvezde ?