Cigdem91 yazın turuncu ındırımı wardı canım tam hatrlamıyom nezamndı ıslak mendıller 1 tl ydi o aklımda kalmıs onu almak ıcın gıtmıstım yataklarda ındırımdeydı park yatagıyla beraber almıstım hatta , bende smdı gorunce sok oldum bukdr pahalıyms meger ,ebebekte 100 tlye vardı ama kraftın ki dha guzel di ebebekteki sünger gbı bıseydi , keske sızde ındırımlı alsaydınız uzuldm smdı:/ kısmet .