Kızlar 33 haftalığım peçeteye kan lekeleri geldi hastaneye geldik nst çekildi alttan muayene yaptılar serum taktılar şimdi iki saat burda durcaz kanama olursa diye her ihtimale karşı sonra bidaha nst çekilcek eve gidicez başına gelen var mı varsa neden olmuştu şuan çok stres yapıyorum