ZEYNEP2025 Yarim saattir sol kasik uzerinde karnimda kalp atisi gibi ritmik bir hareketlenme var acaba nedir bu ilk defa oldu sasirdim baya sizlerde oldu mu veya oluyor mu ?
Vera_3388 ZEYNEP2025 hıckırık kusum o muhtemelen bebegın hıckırıyo😄banada cok oluyo hatta Ultrason esnasında oldu ve dr gosterdı oyle rahatladım. Bıkac dk ya gecer
ZEYNEP2025 Vera_3388 Anam 🤣 hickirigini sevsinler esimle saf gibi oturmus bebegin kalp atisidir diyorduk heralde suan rahatladim ama sagolun 😁😁
hunilimom Denizyildizi1 ritmik ve düzenli hareket ise evet zaten karnınız sürekli hop hop ediyor benim kız da 31. Haftada başlamıştı