Kızlar merhaba 40 +1 günlüğüm ama dün kontrole gittim nst idrar kan covid testi herşey yapıldı ama sancım yok diye geri gönderdiler 1 hafta daha beklicez dediler eğer kendiliğinden gelmezse suni sancı vericez dediler ama açılmam varmı yok mu diye bakmadılar gittiğimde ve suni sancı hakkında çokta iyi şeyler duymadım açılma olmazsa ağrım sancım olmaz sa suni sancı yine verecekler mi? Yine 😏😏 bilgisi olan yazabilirmi bana..