Saliha03 37 haftalık hamileyim bi bebek başından beri gece durmaz mı durmuyor bi alttan bi sağdan soldan sürekli hareket halinde doğunca da gece böyle olmasından korkmuyor değilim cidden 😂
Ezoo3 Saliha03 Bizimde aynı hatta o kadar ki gündüz nst de hareket etmiyor mecburen gece gidip giriyoruz nst ye sabaha kadar parti veriyor içerde
Deletedmom623737 Saliha03 Gerçekten ya bende 35+3 oldum gündüz hiç bir şey yok herşey normal gece olunca bel agrısı kasıklara vurma şimdiden uykular haram oldu 😅
Saliha03 Ezoo3 Hahaha gerçekten parti veriyor tam doğru teşhis uyuyup 5 dk lavaboya kalktığımda bile pıtır pıtır içeride 😂 Ve ben anne karnında hangi saatlerde hareketliyse doğduğunda da öyle olabileceğini duymuştum inşallah hurafe falandır ya
Gmzsf Saliha03 şu 1-2 haftadır gece 1 bjçukta sakinleşip gündüz 11lerde kıpraşıp öğlen 2 civarları başlayan bi bebiş benimmki eğer öyleyse benden iyisi şamda kayısı mı 😂😂😂
Saliha03 2105_iyiki Yoğun demek ki mesaide içerisi annesi hoşgörmek lazımda biraz da dursalar keşke🤭😂
yaseminan Saliha03 gün içerisinde hareket halinde olduğun için bebişler amniyon sıvısının hareketi ile beşik gibi sallanıyor ve genelde uyuyorlar sen durunca o sallanmada duruyor uyanıyor minnoşlar 😄
Fkurt Saliha03 gündüzleri biz hareket halinde olduğumuz için onlar su içinde sallanıyor ya buda uykularını getiriyormus gece durağan hale gelincede onlar uyaniyormus o yüzden dogduklarindada gece uyanmalari oluyormuş alisincaya kadar bir yazıda okumuştum😂😂
Aysee_35 Saliha03 allahtan ben öyle birşey yaşamadım bende 37 haftalıgım ama şükür gece az hareket ediyor gündüz hareketli benim oğlan 😂