seemanur_coban1 ben de 27 haftalık hamileyim, geçtiğimiz iki hafta üst üste hastanelik oldum. Çünkü midemin ağrısı ciğerlerime vuruyodu, su içsem kusuyordum. Gaviscon verdi, buscopan verdi. Gaviscon yemeklerden sonra 2 yemek kaşığı iç dedi. Arada yediğim şeyler yağlı ve baharatlı olursa mideme dokunuyor ölüyorum :( süt, karbonat bilmem ne her şeyi denedim geçmiyor malesef :/