kurabiyemmmm bence bu kadar çok doktor gezmemelisin
Çevrem de en az 10 kişinin bebeğine down sendromlu dediler hepsi sağlıklı doğdu
Hani en ufak Bi şeyi bile onlar büyük göstere biliyor
Bana da böbrekleri büyük yaşamaz ölür dedi şükür bugüne kadar çok iyi geldik
Sakın kendini üzme
Dua et, üzülme, sinirlenme, sakin ol
Bebeğine odaklan
İnşallah hayırlısı ile sağlıklı Bi şekilde kucağına al
Anlıyorum seni de ama yapacak Bi şey yok düşünememeye çalış inşallah Allahın izni ile Bi şey yoktur sağlıklı Bi şekilde doğar