Bende yeni aldım sonucu ama anlayamadım 3lu test sonucunu anlayan varmı acaba atsam yorumlarmisiniz tüp bebek ile gebeyim çok korkuyorum bebeğin kalbinde ve bağırsağın da parlaklık gördü Dr kalbinde ufacık dedi bagirsagindakide 8.ci haftada kanamam olmuştu ondan kaynaklı olabilir dedi ama kafam çok karışık 🤯