ebckr o kadar normal ve doğal ki hissettiğin. Her kadın farklı, her kadının hisleri verdiği tepkiler farklı. İlla çok mutlu olmak zorunda değilsin. En iyi ana ben olucam moduna girmek zorunda da değilsin. Her tepki kadar bu da normal sadece bunu bil. Ben neden böyle hissedemiyorum diye kendini suçlama. Suçlanacak bir şey yok. Yargılamak da kimsenin haddi değil. Neler yaşandığını, nelerden geçtiğini kimse bilemez. Umarım zamanla kabullenirsin ve çocuğun doğdunda ona en iyi anne olmayı değil, ona sadece sevgini verebilirsin. Bir psikologtan da yardım almanı öneririm. Tek başına başa çıkmak zor olabilir