Flora34 Hanımlar 38+2 günlük hamileyim. Ama ne gelen var ne giden. İlk oğlum 37de doğmuştu ama bu bebiş çok sabırlı çıktı. Ama ben sabırsızım işte. Benimle aynı haftada olanlar ne alemdesiniz. Belirtileriniz var mı???
Altnzynp2213 Flora34 38+1 olduk bizde arada belime adet sancı gibi ağrı giriyor ve karnım çok sertleşiyor bekliyorum bakalım hayırlısıyla doktorumuz 40 haftaya kadar bekleyelim dıyor sağlıkla inşallah kavuşalım Bebeklerimize 🤲🏻
Nevera Flora34 ben 39+1 yani zorla kendi kendimi dinleyip sancı üretiyorm piskolijik 😅 gel çocuğum artık bi gel
Husneeeeee Flora34 2nci gebeliğim 40+5 olduk oğluşum gelmek istemiyo düzensiz sancilar var bekliyorum kizim tam gününde oldu 40 ncı haftada
Busramnida Flora34 İlk oğlum 38+5 te doğdu bundada bekliyorum 38+4 oldum 🥰🤲🏻 bakalım hayırlısıyla beklemedeyim bende 🤗 sizinde Hayırlı dogumlariniz olur inşallah
Flora34 Altnzynp2213 valla benimki geçen hafta 3200gr. Dedi doktorum. 40′a kadar beklemek istemiyorum doğumum zor olur diye
Rebekaras 39+5 olduk kızımla ne bi sancı ne bi belirti hiçbi şey yok yürüyüşler, pilates topuyla çalışmalar… ama yok gelmeye niyeti yok sanırım bu sene kızlar pek nazlı anladığım kadarıyla ☺️ Sağlıkla gelsinler hepimizin evlatları inşallah 🙏
Altnzynp2213 Flora34 Benimde 3300 kilosu ama bekliyoruz bakalım madem normal doğum istiyorsun biraz daha kilo alsın dedi doktorum hayırlısı bakalım artık 🤲🏻🤷🏼♀️
Oznurkk Flora34 37 de 38 de doğuramıyorum diyorsunuz ya anlamıyorum vallahi ya hamilelik 40 hafta değil mi daha geçmemiş ki gününüz 🤣 Demek ki içeride rahat biraz daha kalmak istiyor rahatsız etmeyin çocuğu 🤭
Bsranurrr Flora34 benim 2. Gebeligim ilki kızdı tam 40 hafta oldu gece 2 de sancim tuttu akşam 6 da doğum oldu canjm Buda erkek nasıl olur bilemiyorum ama 40 a kadar yolu var gününü tam tamamlasın lar ins daha iyi olur…