bbuseersoy1 benmde 16 hafta 3 gunlkgm lekelerm oluo ama kirmizi degil siyah da degl kahvede degl koyu bi renk 3 gunluk fitil vwrdi kullandm ama yine oluyor bebekde cok sukur bakti sknti yok gayette yukarda dedi ama bu neyin nesi anlamiorm strese giriyorum