Filizz123 Ya inanılmaz Bi kaburga agrım var sizde de oluyo mu bebek mi baskı yapıyor kilo sundan mı anlamadım ya
Elmasyusufum3 Filizz123 maalesef canım benimki de batıyor bazen dayanılmaz hale geliyor nefesimi kesiyor çok kötü bir ağrı biran önce geçer insallah 36+5 im ben
G_M_Z Filizz123 oluyor canım hem de fazlasıyla otursam oturamıyorum yatsam yatamıyorum bir de ayaklarıyla itiyor bebeğim iyice canım yanıyor 🥺 bu haftalarda olması normalmiş hayırlısıyla biran önce atlatırız inşallah hepimiz🤲🏻🙄 36+5 im şu an bebeğimin kilosu 3293 kg ve boyu da 50 cm
Sema065 Bende adet olacakmış gibi dizlerim sızlıyor belim ağrıyor bebeğim kımıldadığında canım acıyor neden acaba ikinci hamileliğim ilk bebeğimde bunların hiç birini yaşamadım çok merak ediyorum o yüzden
Mucahid Elmasyusufum3 Bende aynı şikayette muzdaribim. Bugün hastaneye gittim sancım çıktı karnım çok sert bacaklarım çok agiriyor adım atamıyorum.
Yamanne Benimde sağ kaburgamın içine giriyor sanki ayakları ordan çıkacak gibi .. bugün çok topluyor kendini kaskatı kalıyor bir süre
Nilufar_1996 Hepinizzinkinin aynısı şikayetler bende de var sürekli haraket halinde olması çok yoruyor beni de içim dışıma çıkacak gibi iyice kemikleşmiş bebe kaburgam nasıl açılmışsa arasina parmak sığıyor 😂
Mucizembenim Nilufar_1996 bende onu sorucaktım siz yazmışsınız hareketleri nasıl benim oğlan acaip hareketli yani nst bile doğru dürüst çekilmiyor her dakika hareket halinde ilk hamileliğim böyle değildi bu velet doğunca kesin çok çektirecek diyorum artık 😀🙄
Nilufar_1996 Mucizembenim 35+4 bizim nst hiç girmedim valla ama evet aşırı hareketli ve ben yoruluyorum artık dirsek çıkartıyor kafa mı popomu ne dayiyor kaburgama tekme atiyor sanki içerden birisi eliyle kaburgami tutuyor gibi bir his 🤦🏻♀️ ne gece ne gündüz uyumuyor uslu uslu bebe değil
Esras88 Bende 36+3 benimde öyle sert hareketleri var az ama öz hareket ediyor edincede beni zıplatıyo yerimden yani irkiliyorum bazen ya da gerinme gibi hareketler yapıyo o kadar içim değişik oluyor ki anlatamam sığamıyoruz galiba😂
Leyli-84 Bende bugun bu şikayetimi doktorumla konuştum.. (36+0) Hep bebek sıkıştırıyor zannederdim ama fazla tuzdan dolayı ödemden olurmuş 🙈sinir sıkışması gibi bir şeymiş
Sema065 @Elmasyusufum3 20 Şubat sezeryan günü aldım suyum az olduğu için normal istiyordum ama nasipte bu varmış keşke sancım gelse de normal yapsam🤦♀️😂