Benim ikili test sonucumda da 1/10000 yazan yer sizinle aynıydı ve doktorum bana güzel sonuç dedi. Yani 10.000 kere gebe kaldığında sadece 1 ihtimalle down sendromlu bebeğin olur dedi. Ama o gebelik şimdiki gebeliğin de olabilir bunlar kesin sonuç değil demişti. 3 lü test de oldum o da iyi çıktı. Detaylı ultrasonumuzu da olduk orda da bişey çıkmadı çok şükür. Sizin sonucunuz da iyi ☺️