Havvanur_61 baska bi post da da bunu konusuyorduk acı olup olmaması kişiden kişiye değişir o senin acı eşiğine bağlı bisey bende çok korkuyordum gecenlerde acile gittim sancım var diye aklima bile gelmemisti açıklık kontrolü yapacağı ama yapti benim cok yandı ama benden kaynaklı o an aciyor ama denildigi gibi saniyelik bir şey acisa bile abartılacak bisey değil çünkü elini çektiği an hic bisey kalmiyo zaten cok kisa sürüyor merak etme ✨