Hilaldnz Duyguzeynep 37+3 oldum aşırı hareket ve sertleşme oluyor. Alt kısma çok baskı var 😔artık klozette mi yatsam bilmiyorum 😞
Duyguzeynep nazlisucan karnım böyle taş gibi oluyor ve bi 20 30 sn sürüyor. önceden sadece sertleşme olurdu üç haftadır kasıklarıma ağrı da girmeye başladı bakalım yarın kontrol var. sizin de bay az kalmııs
Yamanne Çok sık ve uzun süreli olmaya başladı artık korkutuyor elim karnımda bekliyorum hareket etmesini 2.gebelik 36+1
Duyguzeynep Yamanne benimde öyle bazen 5 dk bir oluyor artık adet ağrısı bel ağrısı da ara ara yaşamaya başladım 🤔