Elifgoktug1 Ardennnnmomss ilkinin sezaryen olduğunu biliyor mu? Doktor tahmini doğum tarihi vermiş olabilir banada diyorlar tahmini şu diye ama sezaryen oldugu icin tahmini tarih bizi ilgilendirmiyor tabi
Ardennnnmomss Elifgoktug1 evet biliyor ilk doğumumda doktorum çok beklettiği için son dakka şuanki doktoruma gitmiştim o yapmıştı
Sakileyt Sedanurcini0101 spinal sezeryan dan sonra baş ağrısı çeken çok oluyo yakınlarım dada oldu ondan sebep ama yinede kararsızım
Alinim2008 Ardennnnmomss 38+5te yani bu perşembe 2.sezaryeni olcam Allah’ın izniyle 🤲🏻 doktorum genelde 2.sezaryeni 38.haftada yapıyor.
Sedanurcini0101 Sakileyt Kisiden kişiye değişir canim bende spinal oldum ne baş agrisu nede başka bişey bence spinal ol bebeginin o ilk dünyaya gelişini sesini duy büyük bi mucize tabiki senin kararın sağlıkla gelsin inşallah