Hilalaldmr04 Bana da aynı şeyleri söyleyip sinirlerimi bozuyorlardı.25 haftalıkken anneannemi kaybettim,ısrarla gitme dedi çok bilenler,yok kırk karışırmış yok sübyanlar içime kaçarmış vs.
Gömülürken de başucundaydım sonra da defalarca ziyarete gittim.hiçbir şey olduğu da yok.