dilara_cinar99 Bebeğin gelişimi önde olduğu için sezeryan olan anneler doktorunuz sezeryan tarihini kaçıncı haftada verdi ☺️
Lulikli dilara_cinar99 ben 30 da sorduğumda 39. Haftanda yaparız istersen sezeryan dedi gelişimimiz de çok ileri değil genel de uyumlu haftasıyla ama gelişimle alakası yok diye biliyorum ilk doğumda genelde 39da alıyorlarmış sağlığında sıkıntı yoksa 😊
kadifemsii dilara_cinar99 31 haftalığım bebeğimin gelişimi önde. Ama doğum tarihini etkilemeyecek doktorum 38. Haftada alırız diyor
gulfemsvnc dilara_cinar99 Bebek gelişiminin önde olması doğum tarih açısından haftayı etkilemiyor diye biliyorum
iremss dilara_cinar99 doğum tarihi yine son adet tarihine göre verilir ilk gebelikse 39 haftaya kadr beklenir
miranbeyinmothersi dilara_cinar99 benimde çnde kuzum bugün verdi devlet hastanesi 38+1 canım özeldeki doktorımada yarın gidicem oda 38+4 verrcek ben o tarihi istediğimden. Şirketimin sigortası kesinleştimi yarın anlayacapım ondan iki taraftan takipliyim
Hatice_32 Benim de bebegimin gelişimi ilerde doktorum 38 de aliriz dedi bi sıkıntı olmaz dedi benim 2nci sezaryan insallah sağ salim kavuşuruz bebislerimize son 2 haftam
Hilalbasak dilara_cinar99 dilara_cinar99 38+1 de kuzum ama benim bebek erken gelmek istedi 37+3 de dogurdum kuzumu😀😆😀😆