Sebilecolak
Doğumdan 10 gün sonra kontrole gittim doktor idrarını yapıyor musun dedi bende evet dedim oda yapmamışsın burda birikmiş dedi bende yok ama şuan dedim ben görüyorum dedi bastırınca sancı oldu zaten. Tuvaletimin geldiğini anlayamıyorum artik rast gele gidiyorum hepte oluyor sizede oldu mu uyuşuk olduğu için olabilir dedi başka bir şey yoktur heralde 😏