Ydnhld İnanılmaz şekilde ıslak mendil suyu aşeriyorum 😁 Tadını falan bilmiyorum ama suyunu emmek istiyorum çıldırcam😁
_Lavinya Ydnhld yemek yedikten sonra ağzınızı silin 😅 sonuçta bebeklerin eli yüzü siliniyor öyle bişey olmaz ama diğer türlü belki sıkıntı olur 🤭🙈😂
Cicilibicili Ydnhld ya ciddi misiniz😅 öyle iştahlı dediniz ki ben bile güzel midir ki acaba dedim anlık 😂
UmutsuzPolyanna Ydnhld benim oğlanda geçen sene denk getirdiği yerde ağzına takıp cuk cuk sakız gibi çiğniyordu ıslak mendili eski günleri hatırlattın dndj gerçi sana diyorum ama bende deli gibi cif kutusunu tepeme dikmek istiyorum djdnn🤣🤣
Ysgl26 Ydnhld ıslak mendil suyu mu 😅😅 ahaha .. izotonik sulu olanından al bari de zararsız olsun. Ben de bebek aspirini aşerdim geçen. Yedim valla bitane. Sizinki daha ilginçmiş
UmutsuzPolyanna esmir geçen gün deli gibi kokusunu içime çekiyordum annem geldi elimden aldı buzdolabının üstüne koydu çıkıp almaya üşeniyorum djdjjd🤣🤣
esmir UmutsuzPolyanna bende içime çeke çeke kokluyordum 5 yaşındaki kızımın tuhaf bakışlarıyla yavaşca yerine bıraktım 😂😂😂
sunset_momy Ay annnelerr kendinize gelin bizi de yoldan çıkartmayın 🤣 herifler kesin diyordur benim hatun kafayı yedi diye