MelikeBulut canım asla içinizden kötü birşey geçirmeyin bak benne diyeceğim bir kitapda okudum 24 saatte gizli bi Eşref vakti varya o esnada insanın kalbinden bile iyi şeyler geçirmesi gerek dua yerine sayılıyormuş.bende bu gün 7 haftalık oldum sana tavsiyem asla olumsuz insanlarla takılma benm annemin 8 kuzenide doktor prof cerrah göz diş ne ararsan var bir araya geldiğimizde bize tek tavsiyeleri asla internetten hastalık ve sağlıkla alakalı birşey araştırmamamız ve bu gerçekten doğru hepimizi Allah bambaşka yaratmış ve o kadar olumsuz ve bazende yanlış şeyler yazıyorki insan çok etkileniyor