Normal doğum yapmış olan hanımlar size bir sorum olacak, doğuma giderken tüy alma işleminizi nasıl yaptınız? 37. Haftamda kendimi hazırladım özel bölgemin tüylerini ağda ile aldım, yıllardır ağda kullanırım jilet vs hiç kullanmadım ama doğum olmadı geldik 39. Haftaya tüyler tekrar uzamaya başladı ama ağda ile alınacak kadar da değil. Ayrıca alt tarafı göremiyorum artık çok zor. Kuaföre de gidemiyorum hiç alışık değilim. Doğuma az da olsa tüylü tüylü gidince rahatsız olacak gibi hissediyorum kendimi. Sizler bu durumu nasıl çözdünüz ya da doğuma bu şekilde gitmek gayet normal mi kafaya takmayayım mı?