İyi geceler hanımlar.biseyi merak ediyorum şimdi benim üçüncü hamileliğim.83 gün kaldı yazıyor programda.ilk dogumumu 38.haftada yaptım ikinciyi 36.haftada yaptım.ucuncude erkenmi gelir ki yoksa tamamlarmi 40 haftayı.ultrasonda 1bucuk hafta kadar önde gidiyor dedi doktorum iri bı bebek boyuda uzun dedi herşeyi hazır etsemmi ki napsam bilemedim