Busrosss Kızlar doğumdan sonra hastaneden çıkarken bebeği neyde çıkardınız? Puset kullanılabilir mi ama bebeğin düz bi zeminde yatması gerekmiyor mu pusetler düz olmuyor bi zararı olur mu acaba
Deletedmom_30 Busrosss biz pusetle ciktik altina battaniye serdik hemşire de yardimci olmustu bir sıkıntı olsa onunla cikarmazlardi bence
Esra_G Busrosss pusetler zaten bebek için büyüyünce kullanılan bir şey değilki bel desteği iç dizaynı bebeklere göre ben de pusetle eve getireceğim araç içinde daha güvenli
Fatmacan Busrosss benim annem kucagına almıştı,boşyere taşıttırmışım eşime☺️Annem hiç kucagından koymadı pusete,arabayla 5dkda evdeydik zaten.rahat edemez di bence brbekte ya pusette,kucak iyidir
marsel_ve_annesi Fatmacan bizde kucağımızda getirmeyi duşunuyoruz zaten arabamız olmadığı için hiç puset almadık
Elfvli Busrosss ilk.iki kızımı da pusette çıkardım haftaya 3. Kızımı Allah nasip.ederse kucağıma alacağım onun içinde pusetimizi hazırladık 😊 bizde kucakta çıkarmak yasak zaten. Bor battaniye yada küçük bir yastık.isterseniz o boşluğu doldurabilirsiniz. Zaten pusetler bebek için büyüdükçe kullanamazlar
Sumiire Busrosss arabada gerekli güvenlik açısından ben öyle düşünüyorum ayrıca zaten Yenidoğan için üretilmiş ürün bebeğe göre ergonomik
Ranaaaaa0 Busrosss zaten puseti önermelerinjn sebebi bebeğin anne karnındaki “cenin” dediğimiz pozisyonu almasından pusetle çıkartıyorlar
Lulemom Busrosss ilk 6 ay bebek pusetle taşınır. Bi sorun olmaz yani. Araba da da ters gider. Boyunlarını tutamadıkları için ani frende tehlikeli olmasın diye. Kucakta taşımak çok tehlikeli. Hem araçla hem yolda. Ayağın takılsa düşsen? Yada arabada kaza yapsanız? Çok çok tehlikeli. Ben hastaneden de pusetle çıkardım. 5.5 aylık hala da kullanıyorum. Hatta keşke hep puseti kullansak diyorum çünkü çok büyük kolaylık taşımada. Ama artık küçük gelmeye başladı. Pusetin öyle çukur olmasının sebebi cenin pozisyonunda oldukları için. Korkulacak bi durum yok yani
semakulekci Busrosss Bazı hastaneler bebeği pusetsiz taburcu etmiyor canım. Mesela bizim hastane puset veya port bebe getirin elde çıkartmıyoruz dedi. Pusetlerin bir zararı yok canım aksine çocuk anne karnında da bükük bir şekilde yattığı için sıkıntı olmuyormuş merak etme 😊
Pembegul Busrosss yurtdisinda yasiyorum. Burada hastaneden eve gondermiyorlar eger puset yoksa. Guvenlik acisindan arabada mecbur. Kesinlikle kucakta tasimayi izin vermiyorlar. Pusete maxi cosi diyorlar burada. (Marka)