Selam herkese belediyelerin bebek için zıbın biberon vs yardımı oluyormuş komşumuz hamile 34 haftalık ama durumları çok kötü ben kendimce yardımcı olmaya çalışıyorum ama bizimde imkanlarımız sınırlı belediyenin yardımını duydum başvurması için nereye gitmesi gerekir ya da nerden başvuru yapabilir Ankara’da yaşıyor