Meryemcim 23. Haftalık gebeyim sabah karın ağrısıyla gittik doktora. Bebek’te herhangi bir sıkıntı olmadığını bu sancıların başka şeylerden kaynaklanabileceğini söyledi gaz sancısı vs. İğne, vajinal yoldan progestan ve bir ilaç daha verdi. Aranızda aynı sorunu yaşayan var mı bu sancı neyden olmuş olabilir??
Meryemcim Mutlulugum teşekkürler canım benim cümlemizin bebişini korusun allahım şu mübarek günlerde 🙏🏻