rukenaslan Kızlar 30. Haftamdayım bebek için bir tane emzik aldım sizce yedek bir tane daha mı almalıyım yoksa yeterli mi şimdilik?
Tgclvnt rukenaslan Merhabalar şu an hamileyim ama kuzenlerimden biliyorum her bebek farklı emzik tutuyor. Kuzenim 3 tane almıştı 1 tanesini tuttu sadece bebek. İsterseniz yedek olarak alın ki o an emzik almak ile uğraşmazsınız. Sağlıkla gelsin inşAllah 🙏🏻