Arkadaşlar aranızda dna testi yaptıran varmi ? Doktorum bu testten bahsetti %99 sonuc dedi bunu yaptirirsan diğerlerine gerek yok dedi. Ama bi taraftanda yaşin genç daha gerek yok gibisine konustu. Daha önce 1 kaybim var fakat kese bozukluğundan dolayi idi. Doktor ilklerde oluyor bunu dusunme falan dedi. Yaptirdiysaniz kac yaşındasiniz daha önce kaybınız varmı yaptirilmali kafam soru isareletleriyle dolu daha önceden boyle birsey yoktu ama simdi hastalıklar artti virüs cikti aşı olduk falan filan vesvese etmek istemiyorum ama insaninda kafasinda soru işareti kalıyor sizler ne dusunuyorsunuz