Hayatelif 32+3 günlük hamileyim 2 gündür halsizlik var üşüttüm sanırım Bugün nst bağladılar kalbi hızlı atınca çok korktum sonra geri düzeldi kalp atışı doktor sabah erken gel dedi Bi sıkıntı olur mu başına gelen varsa yardımcı olabilir mi
Hayatelif Ozqemuhammed merhaba bebeğim için eko çektirmemi istedi doktor Çok şükür bi sıkıntı çıkmadı Kalbinin arkasında su toplamış biraz ama genelde olan bi durummuş geçiyormuş zamanla Sanırım ben panik oldum o tetikledi Sizin de bişeyiniz yoktur inşallah
Ozqemuhammed Hayatelif perinatolojiye yönlendirildm bugün gideceğim rabbim evladımızi sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin
Ozqemuhammed Hayatelif hastahaneye yatışımı yaptılar. şuan için kalp atışı normal. Eğer yüksek devam etseydi acil doğuma alacaktı