Esrayenisen valla cnm ben evleneli 9 yıl oldu,evleneli hep düzensiz 2 ayda bir oluyorum,bunun yüzünden mi bilmiom ama 9 yıldır olmuyordu çocuğum, tüp Bebek yaptrdm kaldm hamile çok şükür…ama her düzensizlik yaşayan hamile kalamaz diye bir şey yok, Rabbim nasip etsin inşallah en kısa zamanda snada☺️🤲🤲🤲