bilgegk RaYaRY midem bi kaç gün önce çok ağrıdı doktorumun yönlendirmesiyle lansör kullandım sürekli kullanmiyorum agridigi zaman aliyorum
nisaninannesi2 RaYaRY Nexium kullanıyorum şuan 6. gündeyim. 10 gün olunca bırakacağım. Ama çok iyi geldi mide yanması falan kalmadı🙏
Gizgizgiz RaYaRY sadece şurupların bilenen zararlı bi etkisi yok haplar b kategorisine giriyor bana doktorum aile hekimim tavsiye etmedi.ayrıca dahiliyeye gittim oda tavsiye etmedi.
Deva22 nisaninannesi2 neden 10 gün zararlı mı acaba uzun süre kullanımı ben de kullandım bulantılarım gecmeyince reflü için vermişti doktorum
nisaninannesi2 Deva22 Zarar kısmını bilmiyorum canım doktora sormakta fayda var. Bana 10 gün kullan bırak dedi. 4 gün daha kullanacağım yani. Ama doğumuma 6 gün kaldı belki ondan demiştir bilmiyorum.
semanurcennet RaYaRY bende kullanıyorum 2 günde bir alıyorum doktor verdi heralde bir zararı yoktur 🙄