Kadriye_hamza Merhaba anneler. 5 haftalik hamileyim fakat karnim 3 aylik gibi sis vaziyette. Arastirdim gaz sisligiymis. Bu siskinligi nasıl yok edebilirim?
altnbebek Kadriye_hamza yalnız değilsin canım yaaa bende öyleyim napıcaz bilemiyorum takipteyim bende 😊
Anne_N Kadriye_hamza hayırlı olsun. ben de öyleydim 5 aylık kesin gibiydi. Çok yapılabilecek birşey yok sanırım. Zamanla kendi geçiyor. Sonra gerçek göbek çıkıyor